نحن ليس الافضل ولكن نسعى لكى نكون الافضل

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

برنامج condor32bit.rar الجديد

برنامج condor32bit.rar  الجديد Empty برنامج condor32bit.rar الجديد

مُساهمة من طرف alaa2k الأحد يوليو 04, 2010 1:38 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
ناس مننا كثير يتمل من الانتظار حتى دخول اللعبه
وناس بعد ماتجرب ساعات بتزهق وتطفى الجهاز
وناس بتتنرفز على الجهاز وتكسره ^^(العصفوره قالت لى يالى فى بالى ) ^^
طيب الحل
شوف اكنا اللعبه انت مش فاتحها اصلا واعمل اى حاجه ثانيه وبلاش نرفزه وقعد اخواتك يلعبوم وسيبهم على راحتهم

هتقلى طيب ياعم انا عاوز العب اللعبه ده انا ادمنتها ماهى اللعبه هتكون بتجرب من غير اى نرفزه ولا اى قلق ولا اى حاجه
شوف جايبلكم برنامج اصداره الاخير روعه هتفتح اللعبه وبعدين هتعمل hide واكن اللعبه مش موجوده وبعد ساعتين كده اعملها show تلاقيها دخلت ^^ انا والله بعمل كده ^^
طيب هتقلى ياعم ماحنا عرفينوا مش الى هو Sro Hider هقلك لا ده احسن منه لان فى مميزات رائعه

شوف هتفتح اللعبه عادى وهتجرب افتح البرنامج واعمل scan علم على السروكلينت الى انت عاوزه واعمل hide ولما تحب تشوفها اعمل show ولو عاوز تصغرها اعملها mimimize ووممكن كمان تصغرها ياعنى ماتبقاش فى الشاشه كلها
المهم طيب هتسالى تقلى هو بيشتغل على كلينت واحد ولا اكثر لا شغال مع الى انت عاوزه حتى لو فاتح 10 اعملهم hide وعيش
وكمان لما بتزله بيبقى فى taskbar ياعنى مش هيعكسك وانت بتعمل شغلك او حد قاعد على الجهاز غيرك

طيب هى دى بس الممبزات لا يا نجم ده كمان لو انت بتلعب فى السرفر الخاص بيفضل يتك enter علشان اللعبه تخش وهو معموله hide و mimimze كمان وحتى لو فاتح 10 لعبات يعملهم enter برده من غير اى مشاكل
وكمان لو انت عندك اكونتيت واحد مثلا buffer وواحد attack ممكن تشغل البرنامج على ال buffer انه يعمل ال buff كل كام ثانيه وكده

والان مع التحميل

http://www.mediafire.com/?0kgvmtywght
شكرا
alaa2k
alaa2k
Admin

https://silkroad2all.banouta.net

- مواضيع مماثلة